Mitt liv, Mina handlingar

Direktlänk till inlägg 23 maj 2015

Söker jag uppmärksamhet genom att skylla på anorexia?

Av Braulia Gonzalez - 23 maj 2015 18:02

Hejsaan!
Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag varit väldigt sur...
Har hört och fått lite hat om att jag ljuger om att jag har anorexia nervosa för att då mer bloggläsare.

Jag säger såhär, jag känner att mitt liv är så pass spännande att jag inte ens behöver lägga till eller ta bort.
Sen om man vill läsa min blogg är ju upp t en själv.
Jag kan själv säga nu att jag har inte fått mer läsare för att jag skriver ut om min sjukdom.
Tycker det är så sorligt att man går och lägger sig i MITT privatliv för att man själv ska verka bättre.
"Amen hon ljuger ju för att få mer läsare för hon har ju bröst och röv"
Fan har det med saken att göra liksom?

Anledningen till att jag skriver ut dedär på bloggen är ju för att ni blivit som min familj. Ni har ju blivit som en del av mig liksom. Så varför ska jag sitta och ljuga för er? Förstår verkligen inte vad jag tjänar på det. Jag ska inte ens behöva bevisa för er.
Tycker ni att jag är en dålig bloggare så varsågod lämna.
Men stå verkligen inte och se att jag är i behov av uppmärksamhet!

Åååååh blir så sur!!
Ni som inte håller på såhär behöver ju sjääälvklart inte ta åt er!
Men tycker inte man borde lägga ved i elden liksom
XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Braulia Gonzalez - 24 maj 2015 11:08


Det är ju aldrig roligt att gilla någon som inte gillar tillbaka. Men det är inte alltid lätt att veta när en kille gillar en.Han kanske säger en sak men visar en annan?Aso jag personligen har bara varit "kär" 1 gång i mitt liv och den kärleken var j...

Av Braulia Gonzalez - 12 maj 2015 07:21


Godmorgon, tänkte prata lite allvar med er idag! När man skaffar en blogg finns det ju en sida man valt att visa i bloggen och en annan sida man är i verkligheten. Och aa jag tror inte riktigt ni har fått en chans att se den lite dåliga sidan av...

Av Braulia Gonzalez - 30 april 2015 09:17


Hey guuyys! Valborg idag dåå, vad häändzz? Själv ska jah sova hos Winti och vi ska ner till Enskede fältet och fira Valborg där, några kompisar kommer nog förmodligen redan vara på plats när vi är där så aa. Det ska bli Cozyette! Är ju då ledig ...

Av Braulia Gonzalez - 28 april 2015 23:33


Hej allihopa! Känns som att jag ber on ursäkt och gör samma jävla thing om och om och om igen! Har verkligen varit lite lost...har inte riktigt kunna finna mig själv och har fortfarande inte funnit mig själv! Varför jag är så sur är på folks betee...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards