Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg under december 2014

Av Braulia Gonzalez - 30 december 2014 10:06

Godmorgoon, igår hade jag Ladies night med giiirlsen. Vi hade det jätte mysigt och kollade film, åt lite gott och dansade haha.

Dagen planer:
Springa till bikbok och byta ut jeansen till XS för S var för stora för mig så aa, sen är Der väl in till stan å fortsätta shoppa haha!
Ikväll: Ta det lungt eftersom att jag inte kunnat göra de dom här dagarna.

Av Braulia Gonzalez - 29 december 2014 20:26

Stan gick bra, det är ju mellandagar så man hittar ju kläder och underkläder för jätte bra pris.
Köpte 2 stringtrosor och en BH.
1 navelpiercing och 1 pälsjacka från Belle Shoes. Hade 1 från hollies men det hände en sak så gav bort den.
Så aa hur var er dag?
Kommentera!!! Dela med er!!! Want 2 know

Bild 2: Jag och Tilda åt lite middag

Av Braulia Gonzalez - 29 december 2014 15:15

Hola Amigos!!
Sitter på tunnelbanan påväg in till stan med Tilda, JK, Ruth och Tilda H.

Vi tänkte shoppa lite och ta en fika senare. Hur är er Måndag?
Dagens planer?
Juste!!! Fick hem mina hunters idag. Jätte sköna, ska bara köpa ett par strumpor till också.

Av Braulia Gonzalez - 28 december 2014 11:30

Har fan inte ens koll på vad det är för dag hahah, hur mår ni?
Dagens planer är för mig att åka tillbaka hem till Farsta, shoppa lite mer och senare på eftermiddagen träffa Anna. Det ska bli rätt mys faktist, lite quality time med en nära kompis.

Vad är dagen planer för er? Göra nåt speciellt?

XOXO B

#osminkad

Av Braulia Gonzalez - 27 december 2014 15:48

Holaa Amigoos!
Tog en lång rejäl bloggpaus. Utan att säga till, behövde det. Men nu är jag BACK ON TOP, starkare än någonsin och redo att fortsätta!!!

Hur var er jul? Min var väl helt ok.
Nu sitter jag och är barnvakt åt min syster tvillingar. Vi grandet mysigt och sitter och kollar på frost.
Har varit i Märsta hela veckan och åker hem idag på kvällen. Det ska bli mysigt.
Hur mår ni då? Kommentera gärna :)

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards