Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg under april 2015

Av Braulia Gonzalez - 30 april 2015 09:17

Hey guuyys!
Valborg idag dåå, vad häändzz?
Själv ska jah sova hos Winti och vi ska ner till Enskede fältet och fira Valborg där, några kompisar kommer nog förmodligen redan vara på plats när vi är där så aa. Det ska bli Cozyette!

Är ju då ledig imorrn också, (från skolan alltså) så tänkte att jag skulle åka t stan och shoppa. Finns inte så mycket att göra nu när Kajsa är i Örebro sa'tt aa får helt enkelt göra det bästa av det dåliga liksom??(emoji smiley)

Dela gärna med er om vad ni ska göra!

Av Braulia Gonzalez - 28 april 2015 23:33

Hej allihopa! Känns som att jag ber on ursäkt och gör samma jävla thing om och om och om igen!
Har verkligen varit lite lost...har inte riktigt kunna finna mig själv och har fortfarande inte funnit mig själv!
Varför jag är så sur är på folks beteende nu förtiden! Alltså...om man skriver till någon på ett väldigt intensivt sätt så kan man inte förvänta sig att den andre står där å inte får en crush alls!

Det är det som har gjort mig sur idag! Oklara killar...jag undrar hur dom tänker!
Aa jag nämen såklart inga namn men i mitt fall var det min fd kompis ex som började skriva med mig liksom...kommentera bilder på min instagram som jag lagt upp för 33v sedan så man märker ju att det är något han vill.

Så skriver vi liksom och det blir lite intensivt...men mitt i allt så råkar jag läsa hans ask där det står att han har känslor för nån annan och då börjar ju jag såklart tänka...är jag bara nåt jävla andra handsval? Är han bara ute efter min kropp? Aso ni fattar...

Och det värsta av allt är att han vet inte ens varför jag är sur...tror inte ens han vet att jag är det...aso ÅÅÅÅH får paniiik!!

Och deklart jag inte gillar den här killen som jag har skrivit med det som gör mig så sur är att jag känner mig som en smutsig handduk på golvet...känner mig som ett andrahandsval...och det känns ju liksom inge bra! Så tycker helt uppriktigt sagt att han borde sätta sig ner i båten och vara tyst!

Dehär är så jäävla avtändande sa'tt aa nä, vet inte ens vart jag ska ta vägen! Aja godnatt! Puss i kram

Av Braulia Gonzalez - 18 april 2015 10:54

Ska börja blogga igen lite smått men aa ses senare idag

Puss

Av Braulia Gonzalez - 3 april 2015 13:13

Hallow everyone!! 

Nu fan har jag lov, fy i pipsvängen vad glad jag är. Shit det är inte mycket kvar till sommarlov alltså, för efter påsken kommer ju sånna där små ledigheter. Kristihimmelsfärd å lalala sen fan är det sommar!! Yaaaaaaay, är såå taggad kan knappt vänta!  Det är ungefär 70 dagar kvar och om man räknar bort helger och ledigheter är det typ 50 shieeeeet 2 månader!!!! O M G ingen längtar mer än jag!! Hahah


Hur som haaaver så har jag fått en ny kollega Christian, han ska börja jobba med mig! och jag ser fram emot att jobba med han..han är sådär rolig och allt!

Det är sådär perfeeeekt!!!7

 

(bild från igår)

 

Följ han på instgram för att få en närmare titt om hur han är osv 

@chillianix9

ask: @chkunglig



Enjooooooy!!!! Pöss Pössss

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards