Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg under februari 2015

Av Braulia Gonzalez - 17 februari 2015 13:42

1. Hade du kunnat ha distansförhållande?  Nej skulle aldrig klarat det.
2. Vad handlade din senaste dröm om?  Minns inte det
2. Vad väger du? Är du nöjd med det?  Jag väger runt 45-55 kg, ja är nöjd med vikten men inte kroppsformen.
3. Hur lång är du?  Jag är 1.67 cm
4. Vilken är den bästa svenska filmen? Johan Falk & Wallander

5. De bästa svenska skådespelarna? Malin Åkerman och bröderna Skarsgård
6. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Twilight
7. Ditt humör för tillfället? helt OK, är inte  direkt överlycklig och inte ledsen heller.
8. En vacker person? Alla är vackra på sina sätt.
9.Har du instagram?   Aa @gonzalez_reynaa
10. Vem kramade du senast? Det var nog Anna
11. Vem träffade du senast?  Anna
12. När slog du dig senast?  Nån dag sen säkert ahah minns det inte. 

13. Någon du vill träffa? Jaa, Viktor, Miranda, Julia, Jasmine och Magdalena.
14. När grät du senast? Varför? Igår, Privat :)
15. Sminkar du dig varje dag? Aa
16. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Pappa tror ja, för mamma har mer runda kinder och utdragna ögon medans jag har tvärtom. Men har hennes neråtdragna läppar och hennes ögonfärg, men har mandelformadeögon
17. Är du helsvensk? Nej
18. En artist du inte gillar? Vet inte
19. En artist du gillar? Veronica Maggio
20. Vad är det bästa som hänt dig?  Jätte många bra saker som har hänt mig i livet vettu ;)

21. Vad vill du bli när du blir äldre? Supermodell eller egenföretagare

22. Hur många barn vill du ha när du blir stor? Namn? 2 tror jag, haha ojj så långt har jag nog inte tänkt men Summer och Maximilian kanske? ahah vne.

23. Favoritlåt just nu? Undo- Sanna Nielsen


Haha tror inte det blir nå mer inlägg idag. Huuuuuge KISS från meeeey

Av Braulia Gonzalez - 17 februari 2015 13:12

Nu är det vår och folk börjar få lite smått panik över att det snart är bikinisäsong. Helt plötsligt börjar folk vrålträna och andra börjar paniksvälta sig själva för att få en "fin" bikinikropp till sommaren. Snälla, sluta.. Det finns ingen som begär att du ska ha superplatt mage och lår utan celluliter. Visst, mår du bra av att träna, keep going. Men dessa människor jag syftar på mår inte bra av det, det syns på långa vägar. Man behöver inte vara smal för att gå runt i shorts eller bikini på.
Här kommer mina bästa tips för en perfekt sommarkropp:

- Köp dig en ny och fin bikini. Det kan få dig att känna dig finare och fräschare på stranden än om du springer runt i din 3 år gamla bikini.
- Är du på stranden och någon kollar snett på dig, ge dem det största leéndet du bara kan. Kill them with kindness.
- Vill du ha shorts på dig så ska du ha det. Simple as that. Var inte rädd för att visa celluliterna. Du är inte ensam om att ha dem. Det finns ingen anledning att dölja dem. De gör dig inte mindre vacker. 
- Dölj inte din kropp under en massa tjocka kläder. Det blir både varmt och jobbigt. 
- Strunta i vad folk tycker. Helt seriöst, bara ignorera deras skitsnack. Desto mindre de ser att du bryr dig, desto mindre kommer de snacka

Dessa stegen kan många tycka vara jobbiga, men när du väl har brytit isen så kommer alla andra vilja hjälpa till. Allt fler kommer då bli imponerade av din insats och kommer de vilja göra samma sak, och på så sätt kommer ni helt plötsligt inte känna er så "tjocka" och "fula" längre. För ni kommer inse att ni faktiskt inte är ensamma om att ha celluliter och att de inte är farliga att visa. Och ni kommer inse att den perfekta bikinikroppen inte handlar om att ha platt mage och fasta lår. 
Följer ni mina tips kan jag garantera att ni får den perfekta sommarkroppen. För att ni kommer utstråla så mycket glädje och självsäkerhet. Och det mina vänner, det är att ha en perfekt sommarkropp. I alla fall enligt mig.
Nu taggar vi sommaren hörni. Jag tror på er. Vad gör vi? NU KÖR VI!, 
 
XOXO B Gonzalez  

Av Braulia Gonzalez - 10 februari 2015 08:13

Holaa, bra tag sen!
Har fan haft fullt upp med den nya headern som snart kommer komma upp.
Alla hjärtans dag närmar sig and i have absolutley nothing 2 worry abouuuut!!
Älskar när man vet att det finns båt man ska köpa så har man redan gjort deeee!
Har ni hunnit köpa det eran "Valentine" ska få!

Av Braulia Gonzalez - 3 februari 2015 17:19

Tror inte det finns någonting värre än småbråk i förhållanden, dom är onödiga, skapas oftast av tjejen och svåra att lösa! Får paniiik, aja blir bara så frustrerad, att man liksom visar att man älskar en människa på helt fel sätt...mår fan inte bra av dedär.
Hur har er vecka varit? Shaaaaare!!

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards