Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg under augusti 2014

Av Braulia Gonzalez - 31 augusti 2014 09:40

Har precis spenderat hela min morgon på att svara på massa meddelande som jag fått under natten. Är så jävla trött på att folk hänger ut mig och håller på så mycket. Fattar inte HUR en människa kan trycka ner, trakassera och hänga ut en annan på det här sättet. Vart fan är världen påväg...driver folk med mig? Asså att man inte skäms. Asså att kalla en oskuld för hora gör inte ens själv mindre hora. Att kalla någon för ful gör inte en själv mindre ful.

Vad tror ni om mig? Att jag är en robot? Som kan ta hur mycket jävla skit som helst? Men då ska jag säga det till er!! Jag spricker också. Jag har också känslor. Även fast det inte syns och märks så blir jag också ledsen. Fyfan vad mycket näthat. Usch nej.

Nu får man fan börja ta och bete sig.

Usch.

Av Braulia Gonzalez - 30 augusti 2014 21:21

Usch vad jag mår dåligt. Fan fan fan. Mår skit. Har det någonsin hänt er? Att ni gjort nånting i ert liv som ni verkligen vill ändra. Men nej det går inte, gjort är gjort. Får sån panik-ångest över det. Fyfan asså, som sagt sa ju att nåt skulle hända idag. Och aa jag klantade till mig och jag vart jävligt sårad idag. Men nu vet jag, och det här har skadat mig för livet, kommer inte kunna lita på någon nu för har blivit ljugen rakt upp i ansiktet. Fan nej orkar inte.

Men det är som tur inte bara dåliga saker som händer i mitt liv. Trots allt så har jag och K kunnat träffas idag och prata ut, gråta och mysa. Det är det som är så bra med att ha bästavänner dom finns liksom alltid. Vi hade lite Ladies Night och dack champagne, åt glass och chips.
Men aa mitt liv är verkligen inte som jag trott att de skulle vara men aa fick det här livet av anledningen att jag är stark nog att leva det så nu kör vi! Visst man har sina mörka tider men man kommer över det!

Lite bilder som jag tog och hittade idag :)

Av Braulia Gonzalez - 30 augusti 2014 09:40

Godmorgon, guud vad jätte sugen på att gå ut och festa igår kväll. Har inte gjort det på snart 5 månader, döör. Men jaja igår var inte världens bästa dag heller, om man säger såhär "jag har haft bättre dagar" så aa. Idag kommer det hända grejer, och jag berättat det för er för ni i bloggen har blivit som mina vänner. Jag berättar ju allt för er, kanske inte i detalj fast berättar. Och aa, idag tror jag kommer vara en dag som sen kommer vända upp och ner på hela mitt liv.

Men aa kanske kan förklara tydligare ikväll. Men aa, har bestämt mig. Så jaja, min lördag kommer väl bli helt okej. Hur blir er? Nåt ni vill dela med er om? Vi ses. XOXO B Gonzalez

Lite selfies från igår :))

Hej

Av Braulia Gonzalez - 29 augusti 2014 07:05

Igår var en bra dag, tills efter skolan då liksom blev allt bra förstört på mindre än 1 min så aa minns nu dom bra sakerna som började hända mitt liv? Dom finns inte längre, jaja orkar inte prata om det, äntligen Freeeedag ju, är så glad över det. Har fan krigat hela veckan för att ens ta mig upp ur säng, senare igår på kvällen träffade jag Hedlund, T och Bella. Vi hade det mys, gick ut och tog några Bilder osv. Så min dag blev ändå rätt lyckad där i slutet, nu ska jag upp och duscha. Hoppas eran Fredag håller.

Ses sen XOXO B Gonzalez

Av Braulia Gonzalez - 28 augusti 2014 06:56

Guud vad jag har haft fullt upp, har snart glömt bort bloggen. Aa som sagt skolan går som det ska, har en riktigt skön klass så tror jag kommer överleva.

Igår gjorde jag inte så mycket, träffade Leopold "L" och Lovisa "Visaa" och vi hade det lite mysigt. Hur var er dag? Höll den?
Ses vi? Deklaart.

(Bild från kemin i skolan)

Av Braulia Gonzalez - 26 augusti 2014 21:31

Riktigt bra dag, är väldigt lycklig idag faktist. Och aa vill inte berätta så mycket men kan redan nu säga att det börjar hända väldigt bra saker i mitt liv så aa är väldigt lycklig. Skoldagen var fantastisk, har redan fått roliga vänner i klassen och alla är steensköna så aa. Det enda som är lite svårt är nog det där med namnen annars går allt som rinnande vatten. Men det bästa av allt är nog att jag har sovmorgon imorrn. Jag börjar inte förens klockan 10.00 så ska verkligen sova ut för har vaknat 06.00 i snart 2 dar :|

Hur har er dag varit? Höll den?
Vi ses!

(Några från min klass)

Av Braulia Gonzalez - 26 augusti 2014 06:48

Godmorgon, faan vad trött jag är vaknade fan vid 06.00, måste börja äta frukost nu också innan jag taggar till plugget för att vi har så sen lunch...vi äter fan 12.30 det är väldigt sent så aa. Är inte så taggad idag faktist, ska han min första idrottslektion i 7:an så aa, hoppas det går bra iaf. Ses sen??

Dagens outfit dååh
Tröja: Adidas/Three Stripes
Byxor: GinaTricot (Anna)
Strumpor: BjörnBorg

Av Braulia Gonzalez - 25 augusti 2014 20:28

Första skoldagen var faktist helt okej, min klass var ganska stökig men aa jag överlever. Det var rätt stelt i början fast aa det blev bättre sen, nu ligger jag i min säng å ska kolla film. Är helt slut efter att ha varit i skolan, kollat film, fixat tvätt och städat rummet så ska berömma mig själv lite.

Den här USA glassen är sjukt jävla god. Det är en blandning av kakbitar, marschmellows, kola sås och choklad/vaniljglass. Det är sjuukt jävla gott. Ses vi imorrn? Deklart!

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards