Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Braulia Gonzalez - 19 september 2014 18:46

Haaayhay. Min skoldag har bara känts seg. Var ju fett taggad på livet imorse sen hade jag värsta långa skoldagen man ba "tack" nej men efter skolan träffade jag K och vi träffade N, Daniel (D), Hugo R (HR) och Ilja. Vi typ bara hängde.

Så nu är jag påväg till Kajsa och ska äta middag sen tror jag vi ska ut och härja senare ikväll?? Hur ser eran fredag ut?? Tell me about it liksoom!

Lite phååtos från todayy. #enjoyy

Av Braulia Gonzalez - 19 september 2014 06:59

Haaaay, asså brukar oftast vara på dåligt humör när jag vaknar fast idag när jag vaknade var jag ju fan nästa taggad på livet!! Är såå jävla glad av nån anledning, vet inte varför men nånting säger mig att det här kommer bli en helg att minnas...har inte ni känt så nån gång? Är helt enkelt taggad inför helgeeeen.

Igår var jag på N's träning, sen så kollade jag på när U:laget spelade. Hur var er dag igår? Tell me about it ;)

Bilder från yesterday

Får inte glömma det viktigaste...XOXO B Gonzalez

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards