Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Braulia Gonzalez - 6 september 2014 18:05

Hayhay, idag har jag varit med S och T, vi åkte in till stan kollade kläder och tog en fika.

Hade verkligen kul...hoppas att helgen fortsätter så...vi ses<333

Av Braulia Gonzalez - 6 september 2014 18:02

Hej, har haft ganska fullt upp. Igår var typ världens bästa dag. Skolan var bra, när jag kom hem körde jag Ice Buckett Challenge, jag hann åka till stallet och sov hos Siri (som jag kommer kalla för S i bloggen).

Skolan- Det gick bra, de var som vanligt förutom att jag fick sluta 10 min tidigare haha

Challenge- Det var kul, men väldigt kallt och jag som redan var lite små förkyld kände att jag hade lite krasslig hals när jag vakna fast aa, vad gör man inte för skojj skull liksom?

Stallet- Som ni kanske vet ska jag börja rida igen efter 6 år så aa det här ska bli kul, så följde med S till stallet och red lite på Skipper, vi fodrade och jag red lite. Vi hade det verkligen jätte mysigt.

Sen sov jag hos Siri, och vi gick ut senare på kvällen och träffade lite vänner, så vi kom hem runt halv 11 och somnade.

XOXO B Gonzalez

(PS ett till inlägg om idag kmr nu)

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards