Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Braulia Gonzalez - 25 augusti 2014 20:28

Första skoldagen var faktist helt okej, min klass var ganska stökig men aa jag överlever. Det var rätt stelt i början fast aa det blev bättre sen, nu ligger jag i min säng å ska kolla film. Är helt slut efter att ha varit i skolan, kollat film, fixat tvätt och städat rummet så ska berömma mig själv lite.

Den här USA glassen är sjukt jävla god. Det är en blandning av kakbitar, marschmellows, kola sås och choklad/vaniljglass. Det är sjuukt jävla gott. Ses vi imorrn? Deklart!

Av Braulia Gonzalez - 25 augusti 2014 06:56

Huh...första skoldagen idag då. Är lite nervös eftersom att alla där har börjat 1 vecka innan så aa. Tror att det ska gå bra, hoppas bara på att jag hamnar i A klassen.
Igår hann jag inte blogga där på kvällen men jag var med Magdalena som jag kommer kalla för "M" här i bloggen, och aa det var egentligen meningen att hon skulle ha ett fys pass med mig men det slutade med att vi satt och åt naturgodis.

Men det var kul det också, hur var er kväll?

Lite bilder från igår.
Ses vi sen? Aa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards