Mitt liv, Mina handlingar

Alla inlägg den 23 januari 2015

:D

Av Braulia Gonzalez - 23 januari 2015 06:28

Godmorgon, haha mamma är så sur på mig så hon tvinga mig till gymmet så är påväg dit.
Kl 06.12....kan mitt liv bli värre? :/

Nämen hur mår ni?
Alltså jag mår helt okej, det blev lite föör mycket drama igår och förlorade 2 vänner som betydde rätt mycket.
Men det är väl det livet går ut på?
Att man träffar folk och att man ibland växer ifrån varandra...man känner liksom ingen connection längre och då blir de lätt tjafs för att man tycker och upplever olika.
Det är en taskig känsla...men de gäller att hitta sånna som man vet att man aldrig tröttnar på.
Sådana som verkligen finns där för en dag in och dag ut.


Annars mår jag faktist skiitabra, är faktist jätte lycklig!!
Hah, det känns som att jag verkligen tagit tag i mitt liv men skulle inte klara det utan "The Guy" och mina underbara vänner!

Det är så häftigt hur en människa man aldrig kände ba kommer in i ens liv å gör så att man kan stå på sina egna ben...kärleken är fan rätt mysig ibland....

Länge sen jag var så glad :D

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13 år. Jag jobbar som modell och går i skolan, i min blogg kommer du att få läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kommer helt enkelt få följa med på min resa som jag kallar "livet"!
Folk älskar och folk hatar men ingen slutar läs

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards